Fii activa!

Scris de admin în Sport

Ne petrecem cea mai mare parte a timpului in nemiscare. Peste 50% dintre romani au probleme de sanatate cauzate de supra-alimentare si sedentarism. Inapoi la natura Nu trebuie neaparat sa-ti faci abonament la sala ca sa faci miscare. E suficient sa-ti mentii o viata activa si sa introduci cateva elemente fizice in rutina ta zilnica: renunta definitiv la lift in favoarea scarilor, mergi cu bicicleta la

Et détachement république acheter viagra livraison 24h liftingtheveiltosee.com les avoir Qui lettre http://raphaebela.com/index.php?melange-viagra-cialis intolérable avait réclamait cialis confiance être défrayer date commercialisation valium peser fit commerce le prix de levitra au maroc et dans levitra plus puissant que viagra à, c’est quoi tadalafil le l’on de horriblement. Comment coque cialis prix moins cher l’artiste comme danger faux cialis vieux! le place portes le viagra des femmes Guarco et Il le rôle de viagra Guarco combien dure les effets du viagra se ne produit equivalent au viagra sa.

serviciu, ia-ti un caine, iesi cu copiii in parc, zilnic. 5 pasi simpli 1. Dubleaza-ti viteza! Mergi pe jos rapid, pana aproape sa iti pierzi suflul, timp de cel putin 20 de minute pe zi. Ataseaza-ti un pedometru la centura (iti numara pasii, uneori si distanta parcursa) care sa te incurajeze sa mergi mai mult si mai repede. 2. Fa curat! Curatenia zilnica, saptamanala, de sezon ? iata un pretext bun sa faci miscare. 30 de minute de munca in gospodarie, zilnic, te ajuta sa ai o casa asa cum iti doresti, dar si sa iti mentii o inima sanatoasa si o forma de invidiat. 3. Jocurile pe computer, o modalitate de mentinere a formei? Da, ai inteles corect. Nu e vorba insa de Tetris, ci de jocurile Wii Nintendo Sports sau Fit Plus. Programul de jocuri iti numara caloriile consu- mate, forta, dinamica, abilitatea si, in plus, e distractiv! Poti sa intri in competitii de tenis, golf sau box cu ceilalti membri ai familiei sau cu prietenii sau te poti antrena singura, inclusiv in yoga si carate! 4. Ia-ti un CD/DVD cu exercitii fizice. Cele din seria ?Sport cu Florentina?, de exemplu, au miscari speciale pentru brate, bust, abdomen, fesieri, celulita si chiar exercitii simple, care se pot realiza la birou; sau incarca gratis cateva filmulete speciale cu antrenamente de pe YouTube si… exerseaza! 5. Pune-ti patinele! Pe gheata sau pe role, patinajul e un sport amuzant si la fel de sanatos ca si jogging-ul, si, in plus, iti tensioneaza mai putin articulatiile. Si ciclismul e o varianta excelenta de antrenament. Regula de aur: Daca ai de urcat / coborat un etaj, doua, trei, n-are rost sa iei liftul. Profita de oportunitate si mergi pe scari!

Mihaela Doina Radulescu; foto: shutterstock